Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Αβεβαιότητα *


Δε θέλω να αλλάξει τίποτε.
Δε μπορώ την αλλοίωση των δεδομένων.
Θέλω το θάνατό μου με ακρίβεια.
Θέλω τον άρχοντά μου σατράπη.
Μου αξίζουν οι σφαλιάρες.
Μου ταιριάζει η ντροπή.

Δεν αντέχω το διαφορετικό.
Δε μπορώ να αρχίσω να μαθαίνω.
Δεν ξεκίνησα ποτέ.
Θέλω να μου έρθει έτοιμο.
Θέλω να κάνω ό,τι μου πουν.
Μου αξίζει η ατίμωση.

Δε θέλω να χαλάω τη ζαχαρένια μου.
Δεν θέλω να σωθούμε όλοι μαζί.
Δε μου αρέσει να στέκομαι κόντρα στο ρου.
Δεν είδα ποτέ το χείμαρρο.
Θέλω να βουλιάζω στη λίμνη.
Μου αξίζει ο βούρκος.

Δεν είμαι ήρωας.
Δεν είμαι χαλκέντερος.
Δεν είμαι αγωνιστής.
Δεν είμαι ευφυής.
Δεν είμαι ειλικρινής.
Μου αξίζει η ήττα. 

Αλλά πάνω απ' όλα
Δε μπορώ την αβεβαιότητα.

* του Θάνου Αθανασιάδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...